Rabis0446 kalal_zhra 38 olduk 1 Eylül sezeryan oluyoruz inşallah çok merak ediyorum meleğimi 🥰 sağlıkla doğuralım hepimiz
Tugcecan26 kalal_zhra @Gebeysek1 @pinkioctober Kızlar 38+0 dayım bebeğim bırakın kanala inmeyi hala yan yatıyor 2 doktor takipliyim biri sezaryen diyor diğeri bekleyelim daha döner diyor çıldırmak üzereyim sizin tam durumlar ne ve ne yaptınız
Gebeysek1 Tugcecan26 benimde durumum aynı 38+1 deyiz. Bebek hala yerinde duruyor. İki doktor takipliyim. Bebek biraz iriymiş, doktor sezeryan yapalım dedi. Yarın devletten sezeryan günü isteyeceğim. Belirsizlik çok kötü
Churcill kalal_zhra endişeden başka bi hissiyat belirti yok ya. Kızın yeri rahat heralde ya da takıntılı başak burcu mudur nedir gününü doldurmayı bekliyo olabilir 😂 39+2 daha ama hala en keyifli zamanları gibi maşallah kıpır kıpır
Ayfer- pinkioctober YouTube da bebek dönsün diye bi hareket var. İsterseniz bi bakın belinizde bi problem yoksa
pinkioctober Ayfer- evet gördüm ama doktor başı ağır gelir demişti o şekilde başı ağır gelirse aynı yerde kalmaz mı🙄
Gebeysek1 Tugcecan26 bebek iri ve kafa ile karın genişmiş. Şuan bile doğsa kesi atmak zorundayım, doğma ihtimali de pek görünmüyor kanala girmemiş dediler. Travmatik bir doğum istemiyorum mecburen sezeryan olacak.
Tugcecan26 Gebeysek1 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah siz nasıl rahat olacaksanız öyle gelmesi önemli 🙏☺️
Mummumlilo Haftadayız ciddi uyku sorunu yaşıyorum artık ne sağ ne sol hiçbir tarafta rahat uyuyamıyorum bebeğim sıkışmış gibi taş kesiliyor bak aklıma geldi azcık hurma yiyim ben😅