Maviseker kesinlikle ve kesinlikle park yatak, bende ikea tarzı beşikleri çok beğeniyodum ama, kullanış daha önemliydi. Sıcak bi yerde yaşıyorum klima salonda park yatağı yatak odasından salona kendim götürüyorum. En önemlisi memlekete giderken götürmek. Diğer türlü memlekete gidince çocuğun her yerine yastık koymak zorunda kalıyorum her uykusunda bide acaba düşecek mi düşüncesi cabası. Ben baya araştırdım yoyko ve elele arasında kaldım. Kardeşimle 2 gün arayla doğum yaptık o elele aldı ben yoyko. O da aşırı memnun bende. Ha bide ahşap beşik kullananlar koruma kılıfı olsa da kafasını çarpıyo kolunu bacağını aralara sokuyo diyolardı. Ama gerçekten doğruymuş. Kızım 7 aylık aşırı hareketlendi beşiğine koyuyorum kafasını heryere çarpıyo ama çok şükür beşikten ötürü bişey olmuyo. Keşke ahşap alsaydım hiç demedim. Kesinlikle kullanışı dikkate alın. Uyku eğitiminde bile park beşik öneriyorlar. Ben iyi ki iyisi almışım. Kullanışlı olduğu için ahşap içimde bile kalmadı. Biraz ilerde zaten güzel bi oda yaparız ama şimdi çok küçükler kullanış daha önemli. Bu arada ilk defa böyle uzun yorum yapıyorum çünkü ahşap alma gibi bir hataya düşmenizi istemem. Sevgiler 🌸