Efnan-77 Sezeryan sonradı normal doğum yapan varmı kzıım 18 aylık bebek düşünüyorum ve nasip olursa 2 yaşını geçmiş oluyo ve ben normal istiyorum
Asyos34 Efnan-77 ben deneyecegım doktorum onay verdi ama önce rahim ağzına bakıyor eskı ameliyat yerine
Eersu19 Efnan-77 genelde 4-5 sene öncesi doktorlar çok sıcak bakmıyor yırtılma riski var diyorlar. Benim de 4 sene oldu belki olabilir vakti gelince ona göre muayene edeyim uygunsa konuşalım dedi
zeynozey Sedanur28 kadriye şener ve nehir bayram 🫶🏻 13 ay arayla ssvd yaptırdığı hastası var Nehir doktorun 🌿
kayra21 Efnan-77 Cnm bende Yalovadayım iki çocuk arası 22 ay olacak normal olsun istiyorum ama özelde ki doktorlar yanaşmıyorlar devlet hastanesine randevu aldım bakalım o ne diyecek