Kızlar sezaryen olalı 36 gün oluyor dün dikiş yerimde 2 tane delik olduğunu farkettik ve biraz kan lekesi geldi baticonla temizliyorum diğer delik daha minikti kapanmış ama ikinci delik hâlâ açık ama kan veya akıntı gelmiyor ağrı acıda yok ama korkuyorum başına gelen varmı tekrar dikiş gerekirmi yoksa oda diğer delik gibi kapanırmı ?