Kızlar bebeğim 55 günlük, üç dört gündür geceleri huzursuz olmaya başlamıştı, bugün tam anlamıyla zirve yaptı. Nedensiz bi şekilde bagirip, ağlıyor. Hiçbir şekilde uyumuyor. Son çare eşimle pikenin ortasına koyup salladik uyudu. Doktor atak haftası diyor. Tecrübeli anneler bu 8. Hafta atağı ne kadar sürüyor, ne yapmak lazım? Eşimle çaresiz kalıyoruz böyle