Kusmalarım azaldı sanıyordum taki Prilam ilacını bırakana kadar bırakmaz olaydım ne yedim içtim kustum tekrar başlamak zorunda kaldım birde 10. Haftama girdim ama asla kahvaltı yapamıyorum direk kusuyorum peynir felan yiyemiyorum yumurtada çok sağlıklı beslenemiyorum açıkçası hatta hiç sadece kuru poğaça yada gevrek yiyebiliyorum bebeğim için endişeleniyorum ama elimde olmuyor yemeği denediğim anda tuvalette kalıyorum sorun olur mu yaşayan oldu mu ?