glbhr1 evet aynısını yaşadım bemde normalde özele gidiyorum da kalbinde parlaklık çıktığı için şehir hastanesinde olan perinatoloji bölümüne gitmek zorundayım detaylı usg için ilk normal doktor baktı hiç bişi göstermedi dediğin gibi kalbinide dinlemedi şimdi 6 sında bakayım nolucak hastaneden şikayetçi olan çok 😅