Ben genel anestezi ile oldum ama sancılarım çoktu o an sedyeye nasıl yattım nasıl bayıldım bağladılar mı hiç bilmiyorum 🙄 ikinciyi spinal olayım diyorum da hiç bilmyiodum ellerin bağlandığını 😳 ay benim yüzüm gözüm bi yerlerim hep aksine kaşınır ellerim dolu olunca 😳