avannee Sevgili anneler ve anne adayları park yatak mı normal ahşap beşik mi tercih ettiniz? Hangisi daha kullanışlı tecrübelerizi paylaşırsanız sevinirim.
HilalYlmz avannee Park beşik aldık şimdi iyiki diyorum anne yanı olduğu için aşırı kolaylık sağladı emzirme ve bebeklik döneminde oğlum şuan 2 yaşında hala rahatlıkla kullanıyoruz. Prego miami modeline bakabilirsin🌸
tunasmom HilalYlmz bende prego miami kullanıyorum bende çok memnunum çok rahat çok kullanışlı bir ürün
avannee Çevremde de hep park beşik kullanılıyor, ahşapkar çok hoş geliyor göze ama işlev daha önemli dediğiniz modellere bakacağım hanımlar çok teşekkür ederim 😘