Naimedamlagirgec Herkeseee selammm uzun zamandan sonra tekrardan buralara gelmek nasipmis 3 sene önce mezun olmuştuk ve şimdi 5+5 ten buralara devam 😍😍
Kiwitoveannesi Naimedamlagirgec hayırlı olsun bizde 3 yil önce mezun olduk ikinci gebeligim 5 haftaligim inşallah sağlıkla gelsin bebeislerimiz
Naimedamlagirgec Yoncaasakin hem kasık hem bel birde karın ağrısı yaşıyorum canım doktoruma sordum yerleşme ağrısı olabilir dedi kızımda böyle olmamıştı ama bakalım hayırlısı ins
Minakannesis Naimedamlagirgec aynen öyle efsaneler geri döndü 😀 kız bacım 3 fazlaydı ya tam başlatmayı düşünüyordum 🤦♀️😅
Yoncaasakin Kiwitoveannesi ben dün gittim 5+6 kese var bebek var ama kalp atışı için erkendi haftay bidaha gidicem o zaman da 6+6 oluyo doktor vajinal bakarsak duyulur dedi ama gerek yok haftay bakarız dedi