159 doktorunuza gitmeden önce anestezi bölümüne gidiyorsunuz sezeryan olacağınızı belirtiyosunuz hemen sizin kimliğinizi alıp kayıt açıp form veriyorlar orda dolduruyosunuz ardından ekranı takip edin çağıracaklar deniyor zaten hamile olduğunuz için önceliği size veriyorlar uzun sürmüyor yani arkasından anesteziyle görüşüp doktorunuza gidiyorsunuz oda size gününüzü söylüyor size bir kağıt verip triyaja yolluyor sıra beklemeden ordan da kayıt olusturuyosunuz bu kadar😇