balevlatlarim3535 burcukose45 ben heyet raporu aldım 1 ay ama şuan çalışmaya devam ediyorum 27+5 deyim. 32 haftadan önce doğum iznine çıkamiyorsunuz.
burcukose45 balevlatlarim3535 ya balevlatlarim3535 bende almayo düşünüyorum 18+4 olduk ama çalışma yerimden ötürü biraz sıkıntı yaşıyorum Tugbaakcy heyet raporu kaç günlük yazılıyo ya da kaç aylık