Panioku anladım ben de daha ayın 17 sinde kontrole gittim hcg 0.100 çıktı Progestan 16.86 çıktı hatta doktorum çok kaliteli bir yumurtam olduğunu söyledi ve değerlendiremediğim için kızdı
Adet gecikip test verince hcg 10 çıktı ve ertesi gün düştü o günde progesteron 1.30 çıktı anlam veremedim…
En iyisi kanamayı bekleyip araştırmaya girmek olacak