Selamün aleyküm hayırlı akşamlar hanımlar ben 12 hafta 3 günlük hamileyim ilk beta HCG hormonum >1000 değerindeydi 2 hafta sonra tekrar ölctüğümde >1500 değerindeydi 2 gün önce ölctüğümde ilk değerle aynı olduğunu gördüm yükselmesi gerekirken düşmüş düşük belirtileri de yok bende çok şükür yani lekelenme felan yok ilk öğrendiğimden beri sadece sağ kasık ağrım var sırt ağrım var o kadar bana dua eder misiniz gerçekten çok endişeliyim ilk gebeliğim