Evrem990 Yelizkemal dimii bide öyle bisey var😃valla benim açtigim postun altina öyle yazdi arkadaş googleden baktim orasida öyle diyor
nefessmommm Yelizkemal hareket azlığından 31+5 de doktora gitmiştim canım doktor 12 saatte en az 10 kez hareket etmesi lazım dedi. Tatlı bir şeyler ye, konuş bebeğinle, soluna yat hala azsa bi doktorunla görüş bekleme canım
Yelizkemal nefessmommm 12 saate 10 kere hareket ediyor canım yarından sonra kontrolüm var bakalım sorcam doktoruma