Ben de şuan 28+3 üm dün dr dedi, kafası bi hafta ileri karnı iki hafta geri diye. Korktum açıkcası. Takip gerekiyor. Beslenmene dikkat et proteini arttır dedi inşallah düzelir. Ben de yediklerime dikkat ediyordum fazla kilo almiyim diye ama protein ağırlık yiyordum vicdan yaptım benim yüzümden mi diye