Esmaxzcv Kızlar ben 31 haftalık hamileyim bebeğim günde en az iki kere tekme atıyor geri kalan da kendini top gibi topluyor böyle karnımda normal mi bu haftalarda böylemi oluyor ilk gebelik çok bilgim yok o yüzden korkuyorum şimdiden teşekkürler…
Freyan Esmaxzcv toplanıyor dediğiniz nasıl.bisey benim de ilk hamielleik hareket ederken hissetmiyoruz bebeğin hareketlerini ben çoğunlukla yatıyorum bu günlerde o yüzden çok hissediyorum sizin de oyle olabilir.dondugunu hissediyorum ben mesela sonra elleri ve ayakları ile attığı vuruşları da hissediyorum son günlerde daha güçlendi vuruslari
Ervaduru Esmaxzcv toplanma süresi önemli 5 dk ya bir de doktoruna bildir değilse dert etme benimde toplanıyor
Aysenurdesign Esmaxzcv benimde aynısı bu haftalarda okadar çok kişi bu şikayeti yazıyor ki bu ara bukadar tesadüf olamaz aynı şey oluyor hepimize
momshe Anne dinlenme moduna geçince bebek hareketleniyor. Hareketi varsa endişelenmeyin. Rahim büyüdükçe bebeğin yeri daraldığı için bir tarafa toplanıyor. Benimde çoğu zaman solda toplanıyor. Normal bir durum. Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌸
Vga16 Esmaxzcv benim de dün sağ tarafta toplandı ama düzeldi hemen 🥰 geceleri çok hareketli oluyor nedense
Sevimlii00 Valla bu toplanma şeysini biri normal diyor biri doktora sorun diyor. Doktora gidiyoruz normal diyor ama kasılmalar da geçmiyor. Kafam çorba oldu inanki 🤦♀️😂
Sevimlii00 Bende 31+3 bu arada aynı şeyler bende de oluyor. İnsan endişeleniyor birşey olacak diye tabi