20+5 günlükken Ayrıntılı ultrasyon yaptırdım Kalbi de 1.6 mm boyunda vsd var 24 haftamda tekrar fetal.eko çektirdim kalbinde bı tanede vsd var başka sıkkntı yok dedi doktor buda ya doğana kadar yada doğduktan sonra kapanır buna bebek karar verir dedi 3 hafta sonra çocuk kardiyolojisine gidebilirsin bidaha kontrole dedi canım çok sıkkın herkes kapanır diyor ama içime söz geciremiyorum doğuma kadar perinotoji doktoru takip edecek. Basına gelen var mı nezamn kapanır.