Merhaba kızlar
Pazartesi beta 850
Çarsamba farklı hastanede 2924
Cuma günü ise pazartesiyle aynı hastanede 3000 çıktı sonucu görünce cok korktum doktorum bugün gel bakalım bi hastaneler arası farklı olabilir dedi ve bakınca karnımdan ultrasonla hem keseyi hem de yolk kesesini gördü 10-15 güne kalp atısını duyarız dedi son adet tarihime göre 5+4 günlük bugün sizce bundan sonra bi problem olur mu hala korkuyorum