NobleMom imkansız değil, ben ilk cocuguma doğum yaptığımda gazli bezle tampon yaptilar dikisten sonra . hastane eve çok yakın olduğu için eve gitmek istedim . Çıkarmadan gonderecekti hemşire ben söyledim tamponu cikarmicak mısın diye , öyle çıkardı. Buda unutmuştur demiyorum bazen kan rahim ağzında pıhtılaşma yapıyor. Doğumdan sonra bi kaç kez temizliyorlar normalde . Bayan da da öyle olmuş olabilir