Arkadaslar 5 günlük kızımdan akıntılı kanama geliyor Fransa’dayim buradaki sağlık sistemine güvenmiyorum annenin fazla hormunun bebege geçtiğini ve bebek relg kanamasi olduğunu söylediler ve normal oldugunu 10 güne geçeceğini bu durumu yaşayan var mı kızım çok ağlıyor lütfen cevao verin perişan oldum yasayan var mı ne zmAn geçecek