Serap-asel rahatsız olmak değil hanımefendi. Şahit olduğum olay ister bu platformda olsun ister çevremde olsun ister diğer sosyal medyada olsn sürekli duyduğum isim. Ayrıca isim güzel isim ben neden rahatsızlık duyayım isimden ve ya ismin konulmasından. Siz de benim dediklerimi anlarsaniz kötü bsey demedim. Çocukların Dalga geçmelerine meyil verecek ismi koymaz kimse. Çünkü düşünür bu ismi koyarsam dalga gecerler diye o yüzden diyorum kimse dalga geçecek ismi koymaz diye. Abartacak ve ya rahatsız olacagm bir durum yok. Ben doğru olanı soyledm. İsim için açılan çoğu formlara isim ararken kendim de bakıyordum yüzde 80-90 i Asel ve ya defne Zeynep vs. Size ismi kötü ay koymayın rahatsız olunacak isimcherkes koyuyo güzel değil vs kötü bsey demedim ki neden alınıyorsunuz ?