Deryaa00 37.1 yüksek değil canım ama kontrollü ol 37.5 dereceyi geçerse bi doktora götürün duruma göre doktorunuzu arayın o sizi yönlendirir fitil konusunda ateş düşürücü sağlıkçıyım bu arada ikizlerim var benim doğduklarından beri 38 derecenin altında ki ateşe müdahelede bulunmam doktorumuz da aynı fikirde antikorların yani bebeğin vücudundaki savunma mekanizmalarının çalışmasını ister ama artıyorsa tabi ki doktorunuzun öngördüğü bir fitil kullanabilirsiniz yeni doğan olduğu için şurup için erken