babylook bbaby44 sola yatış öneriyor doktorlar bebege giden kanın hızlı akması için ama sorun şu ki asla yatamıyorum geceleri içim sıkılıyor artık🤦♀️
_Nuni_ bbaby44 21+2yim hala yan yatamıyorum yattığımda bile uyanınca sırtüstü yatmış buluyorum kendimi. Ama ayaklarımın altına yastık koymaya çabuk alıştım, çok rahat oluyor ayaklarda şişlik de oluşmuyor
Churcill bbaby44 başlarda çok farketmiyodu hatta baya bi tam sırt üstü yattım ama artık sadece sağ ya da sol yatabiliyorum. Onda da bacağımın arasına yastık almadan olmuyo 🙈
babymomy_ bbaby44 valla başta sola yatmaya çalışıyordum su an 35. Haftadayım sırt üstü yatınca nefesim daralıyo. Sağa sola yatıyorum bacağımın arasına yastık koyup 😄😄 bazen oturur vaziyette uyuyorum
Taskaya96 bbaby44 37 haftalık hamileyim nasıl rahatsam öyle yatıyorum zaten yüz üstü yatmak imkansız sırt üstü desen belli bir aya kadar yatabiliyorsun bebek büyüdükce nefes darlığı oluyor rahat edemiyorsun o yüzden ya sağa yana yada sol hangisinde rahatsan😅