Biz 17 haftalığız ve cinsiyetimizi 3 gün önce öğrendik erkek bebek ☺️ Ara ara karnım ağrıyor ama şiddetli değil sanki varlığını belli eder gibi bebiş. Ben 15 in sonları 16 ya girerkende hafif sızı gibi hareketler oldu herkes hissetmen için erken dedi ama ben hissettiğimi düşünüyorum. Şuan olan ağrılarımda bebeğin hareketlerinden ve karnımın büyüdüğünden kaynaklı olduğunu söyledi doktorum. Ama buradaki hamile anneler hep 20. Haftadan sonra hissetmiş 😬 Ben anlamadım pek.. Sizin hamileliğiniz nasıl geçiyor, sizde bu durumu yaşadınız mı ? 🤰🏻