e_dmr Asu788 ekimin 15ine geliyor normal dogum hesabina gore. Eylulun ortasi gibi kontrole gitcem. Ekimin ilk haftasi icin gun vericek banada
Serap-asel Asu788 benım 36da karar verıldı 31agustos dıe tabı erken gelmede olabılır erken gelmezse 31agustosta doğum olcak 38+0 da olcak
Merve1616 Asu788 Eğer sezeryan olursam 38.haftada gün verecek doktor.10 Eylül’de gün verir doğumu 39.haftaya planlariz demişti