Sevalinkaa Sevgili annelerim var mı bildiğiniz iyi bir burun aspiratörü veya ne deniyorsa? Şu kardeşinize Bi yardım 😊 Ne almak gerek nasıl kullanmalıyım bilemiyorum 2 ay kaldı doğuma kenara koyayım diyorum
Alwayshope Sevalinkaa valla ben nexus markaydı sanırım onu aldım elektronik ama inanın kendi nefesinizle çektiğiniz en kuvvetlisi hem uygun hem daha mantıklı marka olarak da giç farketmez otribebe de almıştım e bebekten bi marka da almıştım hepsi de çok iyi iş gördü hatta e bebekteki otribebeden daha iyiydi ve uygundu
Gobekadamannesi Sevalinkaa oğlumda e bebekten babyplus burun aspiratörü kullandım nasal aspiratör olanını şimdi kızım için de aynısını aldım ayrıca yedek başlıklarını da bulmak daha kolay oluyor kullanımı da rahat öneririm
Churcill Sevalinkaa ben ebebek ten aldım. Babyme olabilir mağazanın kendi markasıydı. Kendi nefesinle çektiğin daha güvenli geldi bana. Yeterli gelmezse serum fizyolojik denerim diye düşünüyorum
Alwayshope Sevalinkaa süpürgeyi bilmiyorum da şimdi baktım markasına babyplus almışım ben çok memnun kaldım bütün pisliği temizliyo hatta oğlum iki yaşında daha geçen gün kullandım yedek ucunu alırsanız uzun süre iş görür kendi nefesinizle çekiyorsunuz yani beb öyle yapmıştım
Sevalinkaa Elfve KuzeyinAnnesi10 Churcill Gobekadamannesi Ablam bunu tavsiye etti o da yeğenime kullanmıştı Wee baby markası. Iyi midir ki?
KuzeyinAnnesi10 Sevalinkaa ablam bunlardan hiç memnun değil bana da Süpürgeyle çekilen al dediler temizleniyor da uzun süre kullanışlı ileride 1 tane daha çocuğum olursa kullanabilirim
Churcill Sevalinkaa bunlarla yeteri kadar çekilemez heralde ya haznesi falan da ufacık zaten. Galiba baya bi sümük çıkıyomuş ufacık bebelerden 😂 yeterli gelmeyebilir
Sevalinkaa KuzeyinAnnesi10 ayy çok karıştı kafam yaa. Bi de sizin dediğinizde alıyım hangisi kullanışlı olursa artık 🤷🏻♀️
KuzeyinAnnesi10 Sevalinkaa kendiniz için eşiniz için elerisi için kesinlikle benim tavsiye ettiğim hem temizleniyor uzun süre kullanışlı hem rahat.
serapbttl Sevalinkaa ebebekin kendi markasına ait olanı almıştım ama oğlum hiç istemiyordu sonra Braun pilli aldım rahat ettim. 2 kademesi var. Süpürge ile olanları ilk zamanlar için önermem bir tanıdığın bebeği o sebeple yoğun bakımda yattı. Çekim gücü ayarlanmamis yüksek gelmiş.
Mercimekkk1 serapbttl bende braun alacaktım bugün sepete attım geri çıkardım yorumları görünce bebeklerin burun delikleri minicik olduğu için cihazın ucu geniş geliyomuş siz öyle bir sorun yaşadınız mı ?
serapbttl Mercimekkk1 hayir çünkü biraz büyüktü oğlum 2 farklı uç var zaten uygun olan kullanılır ama ilk zaman manuel aspiratör ucuda büyüktü ucundan alırdım ben içine sokmazdim. Bu ürünler uzun süre kullanılıyor özellikle 1 yaş gibi hasta olduğunda manuelle yapmak çok zor oluyor alırsanız o zamanlar çok işinize yarar 🤗
ISILTAN Otribebe markasını kullanıyorum . Hem serumunu hem yedek ucunu hem aspr kullanıyorum memnunum en güzeli gerçekten
Paramedik16 Sevalinkaa chicconun burunun aspiratörünü aldım ikizlerim için şuan 7.5 aylıklar ama çok kullanmadık onun yerine burunlarına izotonikli su yaptık doktorumuz onu daha çok önerdi