Papatyam17 Kızlar hastane çantasina bebeğim için kaç takım kıyafet koymaliyim ve kendim için de kaç takım pijama takımı koymaliyim ilk gebeliğim pek bir bilgim yok
cokkasmabeabi Papatyam17 ben 3 zibin 2 alt üst takım 1 tulum ağız bezi bir nohut bir muslin battaniye koydum. Kendime de bir pijama.
Mrsfly Papatyam17 😀😀 ben varya 10 lu hastane çıkışı, 3-4 takım 3-4 tulum 3-4 zıbın doldurdum 😂😂😂 asla yeterli geldiğine inandıramadım kendmi. Eksik olcana geri getiriirm 😀 kendime 3 pijama, 2 battaniye.. ben kötü bir örnek olabilirim