ZeynalNaibee ElifKarata olmalı bence erkeklere olur söylemiyorum benim eşim alkol içerse boşarım onu nefret ediyorum bir siqarası vardı onuda bıraktı iyrenç kokusu vardı insan kendini bile bile neden içsinki onu o kokuyu neden içine alsın Haram birkere!
ElifKarata ZeynalNaibee haramsa içene haram bunu sorgulayamaz kimse herkesin dinide fikride zikride kendine.
ZeynalNaibee ozlemelzo neden olmasın ?Türkiyədə o normalmi?bizdede kullanan vardır ama o kadar değil kötü bakıyorular bakılmalıda kadına yakışmıyor öyle şeyler
ZeynalNaibee Masalnesli Masalnesli olarda içmesin ben içsin demiyorum ama kadın neden içsin o zarif bir şahıs anne insan kendini bilerekden neden zehirlesin alkol siqara kadına yakışan birşey değil !!
Masalnesli ZeynalNaibee lütfen böyle şeyleri annelik le yadirgamayin sigara içen anne olmuyor mu alkol içen anne olmuyor mu oluyor annelik içmekle sicmakla olmuyor bunu karıştırmayın lutfen
ZeynalNaibee ElifKarata İnsanın kendi düşüncesi olmadıkdan sonra dünya sorgulasa nolur Yine aynı düşünce (
ozlemelzo ZeynalNaibee Evet Türkiye’de normal, çünkü burası laik bir ülke. Siz hoşlanmıyorsanız kullanmayabilirsiniz, cinsiyetçi yorumlar yapmak da hiçbir insana yakışmıyor.
Melekoz ZeynalNaibee siz içmediğiniz için bunu anlayamazsınız biz içmeyen insanlara nasıl saygı duyuyorsak icen insanlara da ( kadınlara da ) saygı duyulması gerektiğini bilmeniz gerekmektedir.
Syda78 İlk 3 ay hiç içmedim daha sonra 2 3 günde 1 tane falan içiorum zaten normalde de çok içen biri değildim şimdi tek tük içiyorum ama kendine engel olup hiç içmemek daha iyi tabi
Aysensrkan İlk 4 ay hiç içmedim sonra babamı kaybettim tekrar başladım 24 hastalığım günde 1 veya 2 tane içiyorum en fazla ama 1 tane içmekle 10 tane içmek arasında fark yok bence
ZeynalNaibee ozlemelzo yorum yapmak değilde pis alışkanlıklar insana helede kadına yakışmıyor bu kadar !Herkes kendince haklı herkes doğru o yüzden dünya bu hale geliyor
guzelanne01_ ZeynalNaibee sizle aynı düşündeyim kadınnA hiç yakıştırmıyoru Naiftir kadın Mis gibi kokar her zaman Anne gibi kokar hep🌸 Ve kadın dünyaya Allahın izniyle canlı getirebilen birisi hamileliği var emzirme dönemi var emzirme sonra bile sık sık sürekli kucağımıza alıyoruz çoçuklarımızı leş gibi sigaramı koklasınlar
Hilalum gulciiinmomm yavrum ben 37 haftaligim hiç bulantım ya da hamilelikle alakalı bir problemim olmadı aşırı sigara istiyor canım çoğu zaman kaçıyorum kendimi tutuyorum ama bir iki fırt alıyorum ya da bir tane içiyorum yapacak bir şey yok haftada 4 kez günde bir kere icmisimdir yani ağzım sulaniyor resmen
ZeynalNaibee ZeynalNaibee doğru birşey yapıyorlarmış gibi birde beni linçliyorlar 😂Fazla fazla için bana ne ben fikrimi söyledim herkesin günahı boynuna bende.günahsız kul değilim Rabbim kimseyi doğru yolundan döndermesin😊
Melekoz gulciiinmomm gecen sene ve bu sene üst üste hamile kaldım ve öğrendiğimden yani 2 seneye yakın içmiyorum midem bulanıyor zaten eşim iciyo bazen canım da cekiyo ama hemen ardından midem bulanıyor kız içim yaniyo midem bulaniyo yani hamilelik zaten böyle geciyo bide sigarayı kaldıramam heralde 🤣🤣
alparslangur ZeynalNaibee Siz doğruyu yanlışı söylediğiniz için linçlenmiyorsunuz Kadın/Erkek ayrımı yaptığınız için linçleniyorsunuz. Bizde doğru bişey yaptığımızı savunmuyoruz zaten. Bırakamadığımız için içtiğimizi söylüyoruz. Kimse de kimseye bu doğru mu diye sormadı 🤷🏻♀️