Ygmrkya Kızlar bebeğimi sürekli hıçkırık tutuyo 34 haftaligim sürekli karnım da ritmik pıt pıt bisey atiyo hıçkırık olduğunu okumuştum bu veni tedirgin ediyo bi bilginiz var mı??
Omerhatice Ygmrkya trdirgin olmak yerine sevinmelisin Canm hıçkırık bebegn nefesinjn ciğerinin calistiginj gosterir doktorum ne güzel işte derdi gebeyken benm oglumu gunde 3 4 kez hickirik tutardi Su an 34 günlük olduk ve hala gunde 1 2 kez hıçkırık tutar 😊
YagizAsyaMom Ygmrkya günde 2 3 bazen 4 5 hıçkırık tutuyor 5 dakikaya yakın o kadar mutlu oluyorum ki onun çabasını gördükçe ramen evladım içimde nefes alıp vermeye çalışıyor buda onun büyüyüp geliştiğini bir işaret 💜
Hilgl Omerhatice bizde de oluyor😄 normalmiş ve doğunca da gazını kolay çıkarırmış inş öyledir🤲🏻 Sadece üzülüyorum ona bişey yapamıyorum hoplayıp duruyor sonra sinir oluyo kımıl kımıl kıvranıyo yavrucuk🥺
Cglfdn Hilgl biz ultrasonda hickirirken denk geldik. Allahim o kadar tatli oluyor ki 😍 bi de korkuyor hickirdiktan sonra 😄😄 hayran hayran bakacagima video cekseydim keske cok pismanim
Yarenelibol Bnmkide gün içersinde 3,4 kere yapıyor kızıyor galiba ultrasonda bile burun kıvrıyordu surat asıyordu😂 çok komik şapşal 😁💙 32+5
Ygmrkya YagizAsyaMom ay bilmiyodum canim ya dedim belki fazla su kaciyo agzina ama çok komik keşke o halini gorsem kurban olduğum 😊😍
YagizAsyaMom Ygmrkya ben o anı 1 kere gördüm ultrasonda kafası ı sürekli arkasına atıyor ellerini ileri geri sallıyordu doktorum annesi bak nasıl hıçkırıyor oğlun iyi bak nefes almaya çalışıyor çok aceleci az biraz yavaş demişti 🤣 çok hoş bir his ama pıt pıt pıt atıyor durmadan 🙆♀️🙆♀️
Ygmrkya [bilinmeyen] canim böyle karnında bisey 2 3 saniyede bir pıt pıt kalp şeklinde atiyo ve bu uzun suruyo hıçkırık o 😊
Ygmrkya YagizAsyaMom bende görmek istiyorum ya 🤣🤣 bizimki de doktora gidince bi relax bi akıllı duruyo ama evde güm güm 🤣🤣🤣
mucizemizibekliyoruzz Ygmrkya tamam hıçkırık işte benim bebeğimi günde 3-5 kere hıçkırık tutuyordu. Çok normal
Ygmrkya YagizAsyaMom maşaAllah canim hayirlisiyla kolay bi şekilde hepimiz kucağımiza alırız inşaallah ♥️
Izm123 Ygmrkya akcigerleri gelisiyo canım çok nornal gittikce articak. Sağlıklı bebekler hickirir derler ama beni uzun süre olunca rahatsiz ediyor artik