Beyzanury1234 26 haftalık gebeyim bugün hafifti sancım rahimden popoma kadar sancı giriyor yürüyemiyorum başına gelen varmı çok sancım var
babylook Beyzanury1234 doktora git canım dün aynısını bende yaşadım çok kötü bir sabaha uyandım dün sende bir doktora görün🙂
babylook Beyzanury1234 kasılma leke ve kanamam olasın diye birde erken dogum olmasın diye aynı haftayız ama bende çok korkuyorum
babylook Beyzanury1234 git canım bende dün aglayarak gittim doktorum korkma diyor ama ben yinede korkuyorum istirat etmeye çalış ama git bakalım ne diycek doktorun inşallah birşey olmaz rabbim bebeklerimizi korusun🤲
Melodimm Beyzanury1234 Uzanın canım dinlenin.Kendinizi yormayın.Allah yardımcınız olsun insAllah Amin♥️🤲🏻