Guzelgunlerim Endişelenmeyin korkulacak bir durum yok inşallah.Bazen daha iyi görebilmek ya da bebeğin hareket etmesini sağlamak için bastırabiliyor.Bebeğe bir zarar gelmiş olsa ya suyunuz gelir ya kanamanız.Bir anne olarak endişe etmeniz olağan bir durum. İçinizi ferah tutun ve hamileliğin keyfini çıkarın 🤗💕🐣🌺