Rozii Merhaba kızlar sağ tarafımda batma hissi var bebek de hep sağ tarafımda gibi öyle hissediyordum orada atıyor çünkü bir iki gündür aşırı hareketli değil bu batma hissi normalmidir uzanınca geçiyor doktoruma da yazacağım sormak istedim size de
Ask-bebegim Rozii kaç haftaliksiniz biz 27.haftadayiz benimde sağ tarafında batma oluyor uzaninca geçiyor anlamadım bugün sürekli bu şekilde çok çok rahatsız edici değil ama dinlenip uzaninca sorun yok
Rozii Ask-bebegim bende 26 . Haftaya giricem aynı şekilde sağ da oluyor birde bazen hareketlerde azalma oluyor sizde de var mı uzanınca batma geçiyor sürekli küçük tuvaletim var gibi gidiyorum çok az anlamadım bu haftalara mı özel acaba
Ask-bebegim Rozii evet canım çok sıkışmış gibiyim gidiyorum az az sürekli bu şekilde bu haftalarda arttı senin haftadaykende bende böyle post açmıştım hareket etmedi 2 gün sonra az az az bugün modunda şükür
NewMom___ @Rozii benim bebeğim de hep sol tarafımda ve biraz yürüyünce ya da az ayakta kalınca sancı giriyor öyle böyle değil sol tarafıma yenilerde olmaya başladı bitane daha arkadaşım var onda da oluyormuş doktora sordum hamilelikte normal dedi rahim büyüyor felan fistan şuanda da karnım çok sert