Uzun ola bilir kusura bakmayin.. hep burda dogumlari okuyordum insAllah banada guzelce nasip olur normal dogum ve s bugunumuze şükür amaa.. ozelde muaine olunuyorum muaine olacagim gunden 1gun once hafif sancim oldu 35.4 haftalik hamileydim doktorum hep diodu bebegin suyu cok erken gele bilir diye neyse muaineye girdim kontrole yani nst baglan gel dedi sonra baglanma gel bakiyim sonra gir dedi sanki banada Allah kalk git diye seslenmis neyse uzandim bakiyorduk bebege hersey iyi kalp atisin dinlemekden ezberlemistim ben kalp atisin dinledikde kalp atisi yavasladi doktorla ani anda soyledik bir anda cok indi asagiya hemen doktorum odasindan firladi hemsireleri ayaga kaldirdi cocugun kalbi duruyor diye aniden o kadar panik gecirdimki esimle beraber gitmistik hemen odaya alindim agliyorum korkuyorm nst bagladilar odada sancim baslamiş cocugun kalbide yavasliyor bebegi alicaz dediler ben bekleyin dedim anemle bari konusuym aniden 10dakikan icinde oldu olay psikolojim yerle bir esime dedi bekleyemem dedi esim en dogrusn siz biliyorsunuz hocam dedi hemen amaliyata aldilar beni ilk cocugum bu arada cok korkuyordum sondadan belden iyneden falan bide doktorlar cok acele ediyodular acil dogum diye belden vurdukda ani saniyede ayagim uyustu zaten bebek 15dakika oldu aglamaya basladi getirdler yanima optm 3saniye surdu asagiya goturduler asagiya gotururken kalbi durmus hayata dondermisler bundan yeni haberm oluyor sonradan cigerlerinde pis su oldugu icin ozelden kadin doguma gondermisler cocugu oranin makineleri daha iyi yogun bakimi diye doktorumla kadin dogum yerinde olan doktor konustu bebek iyi dedi kuvezde kalcak 1hafta erken olmus diye agzindan makine takilmis cigerlerinden su cikiyor diye bugun ben taburcu oldum tanidik vasitesiyle 1dakikalikda olsa gormek istedim gordum dokundum yavruma ama orda kalicak bebek 3gunde ola bilir 10gunde kala bilir dediler sali gunu gidilcez yanina esimle beraber stresden sutm gelmiyor normal dediler 2gune anca gelir dediler caylar var icmeye basladim neyse hikayemiz boyle oldu sezaryandanda korkmayin ben iyneye bele vurdurdukda bagirip ayaga kaldiriyorum herkesi ama bekledigm kadar olmadi agrili kalkdim yurudumde destek oluyo tabikide agrida oluyor ama aman aman dozulmcek bisey degil insAllah cocugum cabucak iyilesir koklarm yanimda olur Allahin izniyle boyle…(