Kızlar merhaba sorularım var ben 2 haftadır yaklaşık kasık ağrısı çekiyorum sağ tarafta henüz test yapmadım bat yarın ,yarın yapacağım o yüzden yerleşme kanaması falan olmadı şu ana kadar adet ağrıları gibi ağrılarım da oluyor size sorum eğer hamileysem bu ağrı(iğne batırıyormuş gibi ) hep var olacak mı doğuma kadar gidecek mi bayağ bi etkiliyor günlük hayatımı çalışan da biriyim bugün de bayağ kötüydüm çünkü..