Elifnehir 20 haftalık hamileyim 12 haftada kıza benzetildi 16 haftada da ama ben ilk hamile olduğum öğrendiğimden beri erkek hissediyorum hala da devam ediyo sizce annenin içine doğar mı
Aysee1123 Elifnehir Doğar diye net birşey yok elbette ☺️ Bende erkek hissediyordum ama kızım oluyor yani değişir
Faymer1 Elifnehir ilk hamileliğimde erkek hissetmiştim erkek oldu şimdi 26 haftalık hamileyim ilk günden beri erkek hissediyordum 2. de erkek 😁
Livanur22 Elifnehir ilk hamileliğimde erkek hissettim kız oldu şuan kız hissediyorum bakalım :) daha belli değil bence piskolojikk
Meleksima 3 tane doğurdum 3 dede doğru hissettim hatta ilkine erkek dedi ben kız hissediyorum dedim kız çıktı 2 erkek 1 kız buda kız hissediyorum kiz olur inş erkeklerde erkek hissettim ama hep kız istedim
Dygu1122 Elifnehir Vallahi benimde öyleydi hamile olduğumu öğrendiğimden beri hep erkek hissediyordum rüyamda bile gördüm erkek olduğunu ama kızım oluyor 21 haftalık olduk