bircaaan Merhabalar aslında güzel ilerlemiş hiç üzülmeyin daha da artacak gibi duruyor sizinki , ben de aynı durumdayım iki günde bir tekrarladım , ilk verdim 21 çıktı sonraki 31 sonraki 33.6 doktorum 4 gün sonra tekrar ver dedi iyi veya kötü yorum yapamayız testini tekrarlaman lazım dedi ve sonuçlarıma göre tutunmaya çalışıyor diye gözüküyor Şuan dedi ,idrar testlerimde hep silik ama çift çizgi çıkıyor