DidemB merhaba ben doktora adet duzensizliginden gitmistim. Yasmin dogum konteol hapi iciyordum 21 gun icilip 7 gun ara veriliyor biliyorsunuzdur. Sorun su ki o icilen 21 gun icinde ben yine kanama goruyordum 10-15. Gunde baslardi yani neden anlamadim ama bir turlu benim adet araligimi uzatamadim. Yasmin hafif geldi hormon testi yapalim ona gore baska ilac yazarim dedi bi prolaktin yuksek cikti. Beyin emari istemedi ozaman heralde bebek dusunmuyorum dedigim icin. Gecen instadan yazdim hocam hapi degistirdiniz diane35 verdiniz ama hala kanama oluyor aralarda, bu kez dedi gel mr cekelim. Ozaman niye demedi simdi neden diyor sinirlerim bozuldu. Oturucam artik doktora da gitmicem bu gidisle. Acayip moralim bozuluyor. Cocuk istiyorsan ilac tedavisi gerek dedi??? Hani once 1 yil kendimiz deniyorduk. Olmuyosa doktora gidiyorduk? Anlamiyorum sadece moral bozuyor sanki doktor. Daha cocuk istiyorum bile demeden moralim bozuldu e simdi istiyecem cocuk bu stresle nasil olucak. Cidden ben goruldum doktorlardan. Biri oyle der biri boyle. Takmicam bende artik😭