Olumdada ourt damar tıkanıklığı kalpinde delik ve sol kalp sedromu teshsii koydular ilk ameliyatini birbucuk aylikken oldu. Ve şuan 3aylik ikinci ameliyatini oldu tekrar tıkalı olan damarı açtılar kalpindeki deliği kapattılar. Şuan yoğun bakımda.eger bu ameliyatta başarı olamssa yarım kalp ameliyatı olucak . Bu bizim için çok riskli doktorlar yüzde on beş yaşama şansı veriyorlar.Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun