birheyecanlikizannesi Ben de 4 test yapmıştım 4ü de silik çıkmıştı. Gidip test verdim 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Testin kalitesin göre değişiyor sanırım
Sevgi2023 birheyecanlikizannesi 🙁ya tek ben diyilim demekki silik çiktinda sevinemiyorum bile cunki koyulaşmiuor aklima bin türlü kötu şey geliyor🙄
Sevgi2023 LovelyMom_ maalesef ki pasaportum şimdilik bende diyil 10-15gun sonra olcak o yuzden bekliyorum🤦🏻♀️
Seher112 Sevgi2023 yok yok hiç kötü düşünmeyin şuan 27 haftalık gebeyim bunda da Hep çok silik çıktı ama herşey yolunda ilerledi bende o dönem korkmuştum
LovelyMom_ Sevgi2023 menim adetim texmini 1-2sine olmalidi gozleyirem heleki,ama cox cetindi gozlemek
Ucankus Sevgi2023 canım bu strip testler çok yanıltıcı oluyor bende de diğer aylar böyle çıkardı ama değildim en net kaset test veya erken gebelik testi