ben sol tarafıma yatamıyorum, soluma yatınca sanki şeytan gıdıklıyor yani her tarafımda ağrı nefes darlığı huzursuzluk hissediyorum. o yüzden hamileliğim boyunca dinlenirken de uyurken de genelde sağıma dönük yattım. 35 haftalığız, yüz üstü uyumayı özledim valla 🥹🫠