10 gündür tansiyonumu günde 4 kez ölçüyorum 14/8 15\9 16\9 civarinda hep.Haftada 2 kez kontrole gidiyorum.Protein kaçağı yok ama çok fazla ödemim vardı.Tuzu hayatımdan çıkardım 10 gündür ödem neredeyse kalmadı.Son günler olduğu için ilaç vermek istemedi doktorum.Klimanın karşısında sürekli yatıyorum.38. Haftayı beklememizi önerdi 12 günümüz kaldı inşallah.Hepimiz sağlıkla kavuşuruz inşallah