Yarın 39 haftalık oluyorum kızlar pazartesi günü 39+1 de kontrolüm var normal doğum bekliyoruz doktor suyumun sınırda olduğunu söylemişti bir kaç gündür çok ayaktayım sıcaklar da var e gebeliğin son dönemi sık idrara çıkıyorum çamaşırım sürekli ıslak akıntı veya nişan olmadığından eminim sizce suyum mu sızıyor yoksa az önce yazdığım şeyler mi nasıl ayırt edebilirim