Mrstutii Çalışan annelerim size bir sorum var 32.haftada alıcağımız çalışamaz raporu işverene verdikten sonraki dönemde süreç nasıl ilerliyor paylaşabilirmisiniz benim bilgim yok fazla 32.hafta sonrasındaki alıcağımız doğum parası harici 4 ay devlet ücret veriyor mu maaşımızı yani?
HellButterfly Mrstutii memur değilsen 4 ay maaş alamazsın, sgk doğum parası adı altında maaşını ödüyor zaten
Ebrulianne06 Mrstutii 15 haziranda 32. Hafta olmustum doktordan rapor alip isyerine verdim. 26 temmuzda dogum yaptim. Yine rapor alip isyerine verdim. Gecen hafta ilk raporun parasi yatmis. Yani rapor bitis tarihinizden 1 ay icinde odeme oluyor. İki ayri rapor aldgmz icin 2 part seklinde odeme oluyor
sevgi9654 Mrstutii SGK’nın verdiği doğum parası zaten maaşınız onun harici tekrar maaş almıyorsunuz. Devlet memurları ise maaşları almaya devam eder ancak toplu para alamaz
nerminnn_ Mrstutii 35 te çalışamaz aldım 2 hafta sonra doğum yaptım doğumdan 1 hafta sonra benim doğuma kadar olan 2 haftalık rapor param yattı 6bin küsür ve 520 emzirme sonra 2 haftalık daha yattı kalanına baktım rapor bitiş tarihime kadar toplu yazılmış raporum 27 ekimde bitecek 27 ekimden sonra yatacak kalanı
Mrstutii HellButterfly özel sektörde çalışıyorum yani sadece sgk doğum parası olarak 4 ay sonra toplu ücret mi verecek
HellButterfly Mrstutii aynen öyle, bazen 2 taksitle ödüyor yani ilk taksidi bebek doğunca 2. Taksidi doğum iznin bitince ödüyor, bezen de tek sefer de 4 ay sonunda ödüyor. Sanırım bu çalıştığınız yerin muhasebecisinin sgkya bildirme zamanı ile alakalı
HellButterfly Maryhoney tek seferde de ödeyebilir dediğim gibi değişiyor sgkya bildirilme zamanına göre