1Gul_ Kızlar 29 haftalık hamileyim bebek doğum pozisyonuna geçmiş doktor erken doğum riski var diyemem ama önlem almamız gerekiyor dedi bir ilacımı 2 ye çıkardı birde istirahat halinde ol dedi böyle durum yaşayan var mı çok moralim bozuldu 🥺🥺