Cigdemdrtr68 36+5 haftalık hamileyim. Kızımın ismine hala karar veremedim. Anlamli ve kulağa hoş gelen bir isim olsun istiyorum. İsim önerir misiniz? Sizin bebislerin ismi ne ?
Miamor0121 Cigdemdrtr68 Benim erkek daha isim bulamadım ona ama kız olsaydı ceylin , mira ikisinden biri kesindi 😇
HilalYlmz Cigdemdrtr68 eğer kızım olursa Belinay, Lena, İsra, Suden yada Ceylin arasından seçeceğim 🌸
Agg0207 Cigdemdrtr68 benimde ikinci kızım olacak ilki Beyza günahla kirlenmemiş günahtan kaçınmis kimse temiz beyaz ak demek . İkinci bebeğim içinde Serra ismini düşünüyorum şimdilik anlamıda bolluk bereket ferahlık kolaylıkla saadet refah demek