Cansuu55 Kızlarda Kasım başında da doğum yapacağım nasipse 4. 5 aylıkken giymesi için ( Ocak şubat gibi) böyle Polarlı ceket giib bi tık kalın şeyler alınır mı ?
Agg0207 Cansuu55 hiç rahat olmuyor canım bebeklerde o tarz şeyler pamuklu kalın tulum gibi şeylerden alabilirsin