esraa91
Merhaba , ben değil ama yakın bir arkadaşım geçtiğimiz sene opr.dr Hande Yağmur kontrolünde doğum yaptı ve oldukça menun kaldı. Sadece randevularda oldukça sıkıntı çekmişti. Bir türlü uygun zamanda randevu bulamıyordu. Ben ise 5 aylık hamileyim doktorum Doç Dr. Ebru Çelik. Çok memnunum aynı zamanda perinatolog olduğu için baştan sona tek doktorun kontrolünde olmuş oluyorsun. Randevularda henüz bir sıkıntı yaşamadım max 10 dk bekleyip muayene olabilirsin. Tavsiye ederim.