yenibirannis Kızlar 33+4 bu zamana kadar Dr gerek görmedi şeker yüklemesini ama benm aklımda hep soru işareti var acaba varmıdır diye siz yaptrdınzmı yada şekerin herhangi bi belirtisi varmı bilgisi olanlar yazabilir mi
mirlerinannesi yenibirannis bende yaptırmadım açlık tokluk şekerime baktım çokda kilo almadım zaten yaptırmak istemedim
mirlerinannesi yenibirannis ben sağlık ocağındaki ebeye söyledim yaptırmak istemiyorum diye oda bana açlık şekerin iyi bir gün tok gel tokluk şekerine bakalım dedi yüksek çıkarsa şeker yüklemesine göndeririz dedi baktırdım sorun çıkmadı yaptırmadım
fatmaays ben de yaptırmadım 40+3 deyim her şey çok sağlıklı ve normal devam ediyor🌸 eğer doktorun da ihtiyacın yok diyosa pişman olmanı gerektircek bi şey yok, yapıtırıp pişman olanı duydum ama yaptırmayıp pişman olanı duymadım 👼🏻
yenibirannis fatmaays bende yaptırp da pişman olanını duydum hatta yüklemede şeker çıkmayıp sonradan çıkanlar da varmış en iyisi aclık tokluk ölçtürmek
yenibirannis mirlerinannesi anladım bende pazartesi tekrar bi ölctürryim aclık tokluk merak ettim şimdi