Yasanixxxx 18. Haftaya kadar bende öyleydim çok hırpaladım kendimi bebek kilo almazsa diye sonra mide bulantılarım kusmam geçti iştahım açıldı şimdi 30 haftalığım hala +3 kiloda kaldım hatta sağlık ocağı doktorum bebeğin gelişmiyor olabilir gibi saçma sapan şeyler söyledi dışardan çok tepki geldi niye kilo almıyorsun diye bebem sapasağlam kiloyu o alıyor sakın kilo alamıyorum diye üzülme bebeğin sen almasanda alıyor